FANDOM

WarGreymons kracht is Terra Force. Hij haalt alle energie uit de omgeving en bundelt dat in zijn hand.

Het mega stadium van Agumon, WarGreymon, maakte zijn debuut in de aflevering "De Voorspelling". Izzy wist de voorspelling, die Gennai hem had gemaild, te ontrafelen, en realiseerde zich dat, om VenomMyotismon te kunnen verslaan, zowel Tai als Matt geraakt moesten worden door de pijlen van Angemon en Angewomon. Toen ze eenmaal geraakt werden door de pijlen van licht en hoop, warp-digivolvede Agumon en Gabumon rechstreeks naar hun Mega vorm (daarbij hun Champion en Ultmieme vormen overslaand) WarGreymon en MetalGarurumon. Eenmaal in deze vorm, en doordat de stralen uit de digivices VenomMyotismon vasthielden, rekende WarGreymon af met VenomMyotismon met zijn Terra Force aanval, waarin hij energie verzamelt uit zijn omgeving tot een grote energiebol en die op zijn vijand afschiet. En dat was genoeg om voor eens en altijd af te rekenen met VenomMyotismon.

Enkele afleveringen later, versloeg WarGreymon ook Machinedramon met zijn Mega Claw aanval, een aanval waarin deze grote uit de kliuten gewassen jongen zijn enorme metalen klauwen gebruikt die op zijn pantser zitten (die ook wel 'Dramon Destroyers' worden genoemd) om zijn vijand in kleine stukjes te hakken en snijden. Nadat hij zijn Mega Claw had gebruikt voor Machinedramon, veranderde WarGreymon terug naar Koromon, en Machinedramon begon hem te pesten en te bedreigen. Dit is het moment waarop Koromon een van zijn grappigste uitspraken doet 'Na-na! Je hebt even gemist wat ik net heb gedaan als WarGreymon!! Ik heb je als een ui in stukje gesneden!!" Als hij dit heeft gezegd begint Machinedramon langzaam uit elkaar te vallen en gaat hij in rook op. De kinderen en hun Digimon kijken lachend en verheugd toe.